loading...
کاظم سعیدزاده
کاظم سعیدزاده بازدید : 22 شنبه 12 بهمن 1398 نظرات (0)

ماکسول مالتز , پدر تصویر ذهنی :

 

 "زندگی را طلاق ندهید."

این یعنی اینکه خودتون رو از خوشی های دنیا و زندگی، محروم نکنید

در مقابل مشکلات، تسلیم نشید و زانوی غم بغل نگیرید. خودتون رو دوست داشته باشید و به خودتون و خواسته هاتون احترام بذارید. یادتان باشد بهترین دوست شما

"تصویر ذهنی های خوب شما از خودتان " است...

 

دیگران را دوست بدارید حتی کسانی که با شما همراه و هم عقیده نیستند.

از کسی متنفر نباشید ک روزگارتان رنگ تنفر نگیرد و سیاهی جذب نکند.

از هیچ کس توقعی نداشته باشید که جز دلگیری پیامدی به همراه ندارد. یادتان باشد ک شاید کسی هم از شما توقعی داردو شما نمیدانید.!!

پس زندگی را زندگی کنید....

چندان هم که فکر میکنید وقت نیست!!

 

دوستی گفت من رژیم دارم، گفتم : شما وزن متعادلی دارید نیاز به رژیم نیست !؟

او گفت : رژیم تغذیه نیست رژیم تفکر و رفتار است!

در این رژیم اجتناب می کنم از : ۱- افکار منفی ۲- آدمهای منفی ۳- کسانی که لبخند را از من می گیرند. ۴- آنهایی که باعث میشوند سایه غم و حسرت بر نگاهم چیره شود . ۵- آنها که باعث می شوند اعتماد به نفسم را از دست بدهم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1099
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 4,507
  • بازدید کلی : 49,348