loading...
کاظم سعیدزاده
کاظم سعیدزاده بازدید : 37 شنبه 15 تیر 1398 نظرات (0)

💕هر آدمی جایی از زندگی اش کم می آورَد،در 

محاصره ی شدیدِ سختی ها قرار می گیرد و به حالتِ استیصال می رسد .

تفاوتِ بارزِ آدم ها ، در نحوه ی مواجهه با موقعیت هاست ...

یکی زانویِ غم بغل می گیرد و کمر به شماتت و نفرینِ زمین و زمان می بندد ،

یکی قوی تر از قبل ، می ایستد و بهتر از همیشه می سازد ...

قوی بودن به این معنا نیست که من مشکلی ندارم !

قوی بودن یعنی من به خودم اعتماد دارم ،

یعنی من می توانم در نهایتِ مشکلات هم ، 

بهترینِ خودم باشم....

 

همه ی انسان هایِ قدرتمند ، از یک شکستِ عمیق

 می آیند!!!

همان جایی که بقیه جا زدند و کنار کشیدند ،

همان جایی که برایِ افرادِ عادی ، پایانِ کار بود ،

آن ها با تمامِ سختی و عذاب ، ایستادند و جنگیدند ،

و هرگز ، در انتظارِ هیچ ناجی و معجزه ای نماندند...

 

چنین انسان هایِ جسور و خود ساخته ای ؛

لایقِ بالاترین درجه ی خوشبختی اند....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1099
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 200
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 4,630
  • بازدید کلی : 49,471